Ik geef U een voorbeeld van een BV die de verkoopfacturen (per week 2 tot 10 stuks) doormaild en inkoopfacturen en bankafschriften per post bij ons laat aankomen, maar ook inclusief de salarisadministratie voor 2 personen, aangifte Vennootschapsbelasting, dividendbelasting en opmaken van de jaarstukken. is dat ongeveer 330 euro per maand, of dit ook voor U geld hangt natuurlijk sterk af van Uw situatie.
Heeft U bijvoorbeeld 2 facturen in de week en zend U wekelijks of maandelijks Uw in/verkoopfacturen, kasstaat en bankafschriften per mail door. Dan doen wij voor U de BTW aangifte. en de jaarafsluiting. De kosten zullen dan standaard 55,00 euro per maand zijn, doch dit hangt ook sterk af wat de wensen en werkzaamheden zijn.
Dit zijn voorbeelden die betrekking hebben op een specifieke administratie en voor U slechts een richtlijn, wilt U weten wat het voor Uw administratie inhoud neem dan gerust contact op dit kan door te mailen of te bellen ook staat er onderaan een mailform die U kunt gebruiken, U vindt de gegevens onder het kopje "contact".