Wij gebruiken de boekhoudsoftware van DAVILEX. Indien U die ook gebruikt is synchronisatie mogelijk. Als U gebruik maakt of wilt gaan maken van E-boekhouden sofware, ondersteunen wij deze sofware ook.
Er zijn verschillende manieren om de administratie bij ons aan te leveren
U kunt Uw boekstukken wekelijks, maandelijks of 3 maandelijks bij ons afgeven om te boeken, bij voorbeeld door achter alle bankafschriften de af/bijgeschreven facturen te hechten en een kasstaat bij te voegen.
Dat is de beste methode uw voordeel is dat U slecht alle binnengekomen stukken (Bankafschriften, Inkoop-Verkoopfacturen, aankoopbonnen) doormaild. Het beste gaat dat door alle documenten in te scannen (in PDF) en doormailen net wanneer U dat wilt het beste wekelijks. U kunt dan de originele behouden.
Indien geen affiniteit heeft met administratieve handelingen kunt U er ook voor kiezen om ons als correspondentieadres te gebruiken zodat alle documenten bij ons binnen komen, U behoefd dan slechts de facturen van de verkopen en de kasstaat door te mailen, ook kunnen wij voor U de facturatie verzorgen.
Indien U personeel in dienst heeft kunnen wij ook de loonadministratie verzorgen, inclusief aangiften loonheffing en pensioenaanlevering